söndag 2 mars 2014

Min examen...

Som ni alla redan vet tog jag ju min lärarexamen den 17 Januari. Jag har dock inte kunnat visa så mycket bilder från det tillfället då min syster tog bilderna och de var för stora för att skicka. Så förra helgen när jag var nere i Skåne och hälsade på så fick jag dem på ett usb. Så här kommer en bildbomb från min examensdag:

Dagen började men en ceremoni på universitetet:


Vi blev uppropade i grupper och fick gå upp på scenen och motta en gul blomma:







 ^Min fina vän Gülda tog också sin examen denna dag :)^

På lördagen hade vi fest hemma hos Mamma och Pappa i Höganäs :)


 ^God buffé som mamma och pappa hade gjort^

 ^Några av mina fina presenter :)^






^Söta kusinbarn Liv^

^Mumsiga efterrättsbordet^

^Presentöppning^

^Alla kusiner från mammas sida är samlade^

^Kusinerna med sina respektive. Philip, som inte har nån än, fick stå med Liv :)^

^Fin bild på Liv och kusin Philip^

 ^Sååå himla glad att min fina BFF kunde komma <3 p="">

^Jag och mitt hjärta^



Bättre sent än aldrig ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar