tisdag 30 juli 2013

Ledsen...




Dom ringde idag från butiken där vi köpt min ring. Jag trodde att ringen vad klar redan, tidigare än beräknat vill säga, men det var tyvärr inga glada besked. Fick veta att det var för mycket för att förminska den så de var tvungna att beställa en ny. Eftersom den modellen jag fick görs i Tyskland och de har semester nu så kommer jag inte få den förrän i slutet av Augusti :( tråkigt, men bara att vänta.

Tänkte jag ska köpa en "ful" ring i Ullared som jag kan ha på mitt finger om jag hittar någon så det syns att jag är förlovad iaf.. Man vill ju visa upp det när det precis har skett ;)

Ja som jag nämnde då drar jag och tjejerna till ULLARED i morgon! Så kul det ska bli! Har sett fram emot det sen vi bestämde det! Ska dock inte handla allt för mkt, bara sånt vi behöver, det kommer bli en liten utmaning men det ska nog gå bra. Har skrivit en lista iaf :P

Nu ska vi snart käka och sedan blir det sängen. Det blir en ganska tidig morgon i morgon ;)

1 kommentar:

  1. Se till att ha en bra dag o kom hem med bra och trevliga o kloka grejer som jag trot att du alltid gör. Puss o Kram älsklingen min... synd på din ring men den ska du ha i många många år så du hinner njuta av den tillräckligt./mamma

    SvaraRadera