söndag 28 juli 2013

Inte långt kvar...

Tills jag får SEMESTER!! Ska bli så skön med nästa 2,5 veckors ledighet! Känner att jag verkligen behöver det nu så nu jobbar jag bara 8 dagar till :) sen efter semestern jobbar jag en vecka till innan skolan drar igång igen. Är inte alls sugen på plugg men vill samtidigt bara gå denna sista termin så att jag sedan kan titulera mig som färdig lärare ;) 

Tänk att jag tar examen i januari! Helt sjukt vad fort tiden gått men samtidigt känns det som att jag pluggat i en evighet! 

Igår efter att jag jobbat tog jag och Micke en härlig kvällspromenad. Bjuder på en bild från den: 


Måste även säga att jag saknar min ring som är inlämnad på gravering och förminskning... Inte kul att lämna ifrån Sig en så fin ring som man fått av den man älskar...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar