tisdag 25 juni 2013

Städa...

Igår och idag har jag vart ledig från jobb men jag har inte kunnat slappa direkt. Jag har varit och städat i vår gamla lägenhet eftersom den ska besiktigas på torsdag. Fy f*n vad jobbigt det är att flyttstäda! Tar sån tid och är så skitigt... Men idag blev vi klara helt och alla grejer som vi hade i förrådet är flyttat, så nu får vi hålla tummarna att besiktningen går bra och sedan kan jag släppa den helt. Så j*vla skönt! Den kan f*n inte bli renare än den är nu!




Igår tog jag en lunchpaus där jag åkte till stan och käkade med Sara och Johanna. Det var så kul att träffa dem båda och bara snacka en massa :) Var ju fint väder med så vi satt ute och njöt.

Nu ska jag snart kolla på allsång på skansen premiären och sen ska jag sova. Har fått huvudvärk nu och är riktigt trött. Det tar på en att städa. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar