lördag 15 juni 2013

Länge sen sist...

Nu var det alldeles för länge sedan jag skrev här igen. Har haft fullt upp med flytten och sen börjat sommarjobba direkt när skolan slutade. Tänk att detta är mitt sista sommarlov som student! Bara en termin kvar nu sedan är jag färdig lärare. Känns rätt sjukt faktiskt ;)

Innan skolan slutade för sommaren hade jag en härlig dag med mina fina klasskompisar ;) vi åkte ut till Kronobergs slottsruin och fikade och gick in och kollade. Sedan på kvällen joinade Micke oss och vi spelade äventyrsminigolf på evedal :) här kommer lite bilder: 








Vår sista dag i skolan bestod av utflykt till Wanås kulturpark. Det var roligt att se alla konstverk som fanns där, men resan var dock ganska dåligt planerad så vi fick stressa en massa för att hinna se lite... och ändå hann vi inte se det jag helst av allt ville se.. :( Men här kommer lite bilder från parken:







Ska ta lite foto på lägenheten med en "riktig" kamera snart och lägga ut här på bloggen med :) 

den som väntar på något gott... ;)












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar