söndag 4 november 2012

Alla helgons helg...

Förra helgen hade vi halloweenfest eftersom det var många som inte kunde denna helgen. Det var en mycket rolig kväll och vi lekte lekar och dansade :) Tyvärr kunde inte Micke vara med då han åkte till England den dagen för att jobba. Här kommer lite bilder: 


^Läskiga Lollo :)^ 


^Ghost busters^


^Djävulen, Pacmanspöke och Grekisk gudinna^


^Tävlingen är i full gång, gissa vem som vann? ;)^


^Hejja Mogge (vi var på samma lag)^


^Jag och Lollo posar ;)^

^Färdig, ska nu dra till festen :)^


När älskling kom hem från England i onsdags kväll hade han köpt med sig en present till mig. Jag fick en fin Burberry Touch parfym, såhär glad blev jag: 



Denna helg har jag och Micke ägnat åt varandra. Vi har myst, ätit ute på restaurang och vart på bio. Vi åt på Aptit och de hade väldigt god mat. Micke åt anka och jag åt hälleflundra. Sedan såg vi nya bondfilmen "Skyfall" och den var mkt bra!

^I väntan på maten^


^Äntligen, vi var hungriga!^


^Mikaels anka^


^Min hälleflundra^


^Vi ^


^Inte ofta jag orkar allt, ni kan se att vi tyckte det var gott!^


Det var vår helg. Idag har vi vart ens sväng på Lager 157 som öppnat här i Växjö. Jag har även pluggat lite eftersom jag inte hann det jag skulle i veckan för att jag jobbade i torsdags. Usch vad jag är stressad över skolan nu. Vi ska snart ut och göra fältarbete till vårt projektarbete och det är stressigt men kommer vara skönt när det är gjort!

Nu ska jag och älskling ta ett varmt skönt bad!!



1 kommentar:

  1. Härliga bilder.Va söt du är Susanne!Men det är klart... en mamma är väl partisk. Micke var oxå jättebra på kortet från restaurangen.Ser lyxigt o gott ut. Kramar

    SvaraRadera