måndag 29 oktober 2012

Oroligheten själv...

Fan vad jag lätt bli orolig. Även om jag denna gång kanske inte ska säga att det är lätt... Men min underbara vän Lisette och hennes mamma befinner sig just nu i New York där stormen Sandy dragit in med full kraft (enligt tidningarna här hemma iaf). Jag blir så orolig när det är så svårt att få tag på dem med. Jag förstår ju att det kanske inte är så lätt att använda internet när det är storm, men just nu vill jag bara ha ett livstecken från dem så jag vet att de mår bra!!! Det är bara att vänta tills de kan höra av dig helt enkelt!

Sen kan jag inte heller sluta tänka på Ed och Lisa som vi bodde hos när vi var i Boston förra sommaren. Får maila dem sedan och höra så att allt är bra med dem och att huset klarat sig från fallande träd osv. De är ute och reser en hel del så vet inte om de är i Boston nu, men ovissheten gör ju ändå mig orolig över dem.

Jaja, kan inte göra något annat åt saken just nu än att vänta och hoppas att de hör av sig snart!


<3 p="p">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar