söndag 14 oktober 2012

Länge sedan sist....

Jag har blivit så dålig på att uppdatera min blogg. Men just nu har jag inte så mycket att skriva om. Jag pluggar, jobbar, tränar och kollar tv. Så ser mitt liv ut typ. Det som har hänt i helgen är att vi i fredags var hos Emelie och Mogge och de bjöd på gott käk och sen kollade vi på X-Factor. Igår var vi på Samarkand och bytte mina nya skor som börjat "knarra" och vi köpte dop present till Lovisa. Nästa helg åker vi till Kopparberg och sedan till Karlstad för att gå på Mickes brorsdotter Lovisas dop. Det ska bli sååå kul för jag har aldrig träffat vare sig Mickes bror eller dotter eller flickvän... Är på tiden tycker jag. Vi har ju trots allt varit tillsammans i över 1,5 år. 

Ikväll ska vi på bio med Sara, Anton, Johanna och Alex och kolla på Hypnotisören. Det låter riktigt spännande så får se om den lever upp till förväntningarna :)


För er som undrar hur det går på jobb så går det fint. Jag har haft en tjej som lärt upp mig som är mycket snäll och rolig att jobba med. Det har känts tryggt att ha henne nära till hands och kunnat fråga om saker. På tisdag ska jag för första gången jobba utan henne. Är lite nervös men det finns ju såklart andra att fråga om det är något jag behöver hjälp med... Det är i alla fall skit skoj att jobba, mkt roligare än plugget.. hehe. Men får ju inte glömma att plugget måste komma först. Får ju inte sumpa plugget nu för att jag fått jobb. Men hoppas och tror att det kommer att gå bra att kombinera det. Jobbar dock rätt mkt nu på vardagarna och det kommer jag nog inte kunna göra lika mycket sen, för vi har en hel del i skolan längre fram... men det löser sig :) Nu ska jag göra mig i ordning för bion ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar