måndag 10 september 2012

Ensamt!


Sitter framför tv:n och tittar på ex factor och sedan är det mitt nya favoritprogram Underbart är kort som handlar om dvärgar :) Men det känns tomt här eftersom mitt hjärta jobbar och inte kollar med mig :( Är verkligen så glad att jag har min Mikael. Känslan som jag hade när jag var singel kommer snabbt tillbaka när jag har ensamma kvällar hemma i lägenheten. Det var annars när jag var hemma i somras, för då va jag ju inte ensam, mamma och pappa och Lady va ju där. Men här blir det så ensamt och gamla minnen från "Växjötiden" gör sig påminda...

Men han kommer ikväll så jag får iaf sova med mitt hjärta :)


En annan sak som jag också måste berätta är att jag har känt mig ganska lugn inför denna kursens tentamen. Känt att jag får ta en omtenta om det behövs och inte känt mig stressad över den. MEN idag såg jag att omtentan är den 20/10 och det är samma dag som vi är bjudna på dop i Karlstad som jag så gärna vill gå på!!!! Så nu MÅSTE jag klara tentan och jag känner hur stressad och pressad jag blir på en gång :( USCH jag måste verkligen klara denna tenta!! Skulle väl vara typiskt om jag fick omtenta just denna gång med tanke på att jag aldrig fått det under hela min studietid ... så håll tummarna för mig den 28!!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Äsch vad du förstorar det! Som du själv skriver har du inte gjort en enda omtenta hittills, varför skulle du då behöva göra en nu? Dessutom ska ni ju få fler än en möjlighet att göra omtenta. Det finns ju dom som inte klarar varken första tentan eller omtentan...

    SvaraRadera