lördag 8 september 2012

En tuff vecka och tuff gårdag...

Jaha, då har skolan dragit igång och det har vart en tuff start. Men det har varit roligt. Föreläsningarna och seminarierna har vart de roligaste hittills i min utbildning. De är intressanta och det känns som att jag får ut något av dem. Läser ju Matte nu för er som inte visste det. Vi har redan blivit tilldelade en uppgift där vi ska ut och göra en fältstudie i matte. Det kommer bli spännande och min grupp som består av mig, Hanna och Lollo ska till min gamla VFU-plats och göra den. Så kul att komma tillbaka och träffa dem.

Så denna vecka har det blivit en hel del plugg och jag har försökt hinna med träningen vilket resulterat i att jag gymmat tre gånger. Det är jag nöjd med.

Igår var det födelsedagsfest hos André och det var mycket trevligt tills vi skulle dra till Stallarna och såg kön. Då vände vi och gick hem. Jag somnade snabbt och när jag vaknade i morse mådde jag INTE bra! Usch, festandet är inget för mig länge :P blir så jävla bakis. Nu har vi vart och ätit pizza med Morgan och Emelie och det var sååå gott! Snart blir det en promenad också runt stora sjön och ikväll blir det mys med mitt hjärta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar