söndag 3 juli 2011

Härlig helg :)

Helgen har varit mycket trevlig. Älsklingen kom i fredags hem till mig och vi och Lisette åt tacos och myste. Det var mycket trevligt. Sedan i lördags jobbade jag från 12-16 och sedan hade vi kräftsktiva hemma hos mina föräldrar eftersom de var på semester. Det blev mycket gott och trevligt. Vi blev dock inte så många men det var bara mysigt!

Cissi var den enda som kom av Växjö vännerna, lite besviken över det.. men är så glad att hon kom iaf :) Hon sov också över hos mig så idag har jag, Micke och hon vart i Jonstorp på marknad. Vi hittade några fynd. Jag köpte en keps, 3 filmer, nå dekorationskulor som sväller i vatten som man kan ha till blommor istället för jord tydligen. De var skithäftiga. Jag köpte också en julbroderi som blir en sån julkalender när den är klar :) Så nu har jag att brodera några år framöver :P haha

När vi kom hem från marknaden åkte vi ner till havet. Det var så sjukt varmt så Micke ville tvunget bada och tvingade i mig med :P Det var rätt skönt faktiskt. Sedan tog vi en glass i det fina vädret och kollade runt lite vid ett tivoli som fanns i hamnen också. Vi åkte pariserhjulet och tog sånna djur i kranar. Vi fick två nallar på fyra försök :) inte illa!

^Älskling :)^
^Nallarna vi vann^

^Utsikt från pariserhjulet^

^I pariserhjulet^

Nu har mamma och pappa kommit hem. Rätt skönt faktiskt! Nu saknas bara Lady. Hon hämtas i morgon. Älskling är kvar till tisdag iaf så ska bli mysigt. Lite tråkigt att jag jobbar bara så vi hinner bara umgås på kvällen och lite på förmiddagen i morron.

Nu ska vi snart äta och sedan ska jag och Micke åka till kullaberg och kolla på solnedgången :) Så mysigt :)

2 kommentarer:

  1. jag hade ingen aning om att det var kräftskiva ?????

    SvaraRadera
  2. Jo, jag bjöd ju in dig på Facebook.... du skulle väl till gbg den helgen??

    SvaraRadera