lördag 1 januari 2011

2011-01-01


2011 ska bli ett år med förändring!


  • För det första ska jag blir bättre på att hålla det jag lovar, framförallt mig själv. Det är nog det viktigaste nyårlöftet eller vad jag nu ska kalla det.

  • Jag sluta att lägga ner så mycket tid och energi på personer som har betytt väldigt mycket för mig och som sedan svikit mig. De är INTE värda att älta så mycket som jag gör.

  • Jag ska lämna det förflutna bakom mig och bara minnas de goda studerna. Det är ändå sådant jag inte kan göra något åt.

  • Jag ska sluta oroa mig för framtiden och bara leva i nuet.

  • Jag ska nöja mig med att veta att jag gör mitt bästa och inte pressa mig för hårt så att jag mår dåligt av det.

  • Jag ska inse att jag inte kan vara bäst på allting alltid.

  • Jag ska sänka kraven jag har på mig själv och inse att jag lever med samma "regler" som alla andra.

  • Jag ska ofta tala om för de som betyder mycket för mig hur mycket det verkligen betyder för mig.

  • Jag ska inte kasta mig in i sådant som jag vet ändå kommer sluta med att jag blir sårad.

  • Jag ska ha kul med de jag tycker om.

  • Viktigast av allt; jag ska sluta hata och börja älska!


Jag känner på mig att 2011 kommer bli ett bra år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar