onsdag 28 augusti 2013

Mitt första bröllop

I lördags var jag på mitt första bröllop någonsin. Mina fina vänner Morgan och Emelie blev äkta makar.  Det var en fantastiskt vacker cermoni med vackra låtar och fina ord som sades. Jag fällde en och annan tår blödig som jag är ;) Det var även en mkt härlig efterfest med god mat och många roliga saker sades och gjordes. Måste säga att Andreas (Toastmastern) gjorde ett fantastiskt bra jobb!

Det var såklart även kul att träffa Johan, Cissi och Emma som också var där. 

Jag vill tacka Emelie och Morgan för att jag fick dela denna dag med er och jag önskar er alla lycka och välgång i det fortsatta livet som herr och fru Colliander ;)

Här kommer en bildbomb från bröllopet:

^Jag och Älskling är redo för bröllop^

^De tre musketörerna ;) Ingen superbra bild men detta var typ den bästa jag hade...^

^Emelie eskorteras in av sin papa^

^Vacker cermoni^

^Ute ur kyrkan^

^Dricka skumpa med armkrok måste såklart också göras^

^Ankomsten till festen^

^Fina brudparet^

^De fick så klart köra "skoleken" också^

^Armbrytning och Emelie tog hem det hela trots underläge
både vad gäller kön och hälsa ;) ^

^Underbart god och fin bröllopstårta^

^Obligatoriska skärningen av tårtan. Mogge är koncentrerad.. ;)^


Tack Emelie och Morgan Colliander för ett fantastiskt vackert och trevligt bröllop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar