måndag 23 september 2019

En mysig helg!

I helgen var det strålande sol och varmt så då passade vi på att ta en promenad ner till Café Freja nere vid Fryken. Där var det skördefestival och Vendela fick rida på en islandshäst och även åka häst och vagn :) Hon fick också prova på att mata en häst med morötter. Det tyckte hon var spännande och kul :) Vi fikade lite också innan vi gick hem igen :)



I söndags var det dags för Vendela att gå på hennes första musikal. Jag och Vendela åkte in till Karlstad och kollade på den andra Babblarna Musikalen. Vendela tyckte det var så spännande och hon var så duktig och lyssnade på mig när vi var där. Hon fick också gosedjuret Fafa (?) tror han heter  så, det är fågeln i Babblarna :) Hon skulle få Klonk egentligen men den hann ta slut :( Men hon va lika glad för det :)


^Babblarna kläderna på såklart^


^En exalterad tjej som väntar på att det ska börja :)^


Efteråt fick hon träffa klonk och Diddi men hon vågade inte riktigt ge Diddi en kram, men hon visade stolt upp sin fågel :)

^Idag när vi kom hem från föris så lekte hon länge med sin docka. Hon satte på dockan sina skor och tyckte det var kul och sen körde hon runt dockan i vagnen :)^

Nu är en ny arbetsvecka igång och jag är redan så sjukt trött! Är helt slut i både kroppen och knoppen och när jag kommer hem orkar jag bara ligga på soffan typ :( tycker synd om Vendela med som har en mamma som inte orkar alls mycket nu! Men hon är väldigt duktig på att leka själv och jag "leker" med från soffan och så  :P haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar