tisdag 27 augusti 2019

Lillebror!!!


Nu är det äntligen officiellt! Om allt går som det ska kommer Vendela att bli Storasyster kring den 14 januari 2020! Vi är så glada och lyckliga över att få välkomna en liten kille till vår familj! Tänk att Vendela ska få en LILLEBROR!


Jag har inte riktigt smält det än, men jag trodde verkligen inte att det skulle bli en pojke. Jag har alltid sett mig själv som en "tjejmamma" och trott att jag kommer få två flickor. Men det visade sig på RUL att det ligger en liten pojke i min mage. Vår SON! Känns lite läskigt och så spännande att få ha en av varje! Nu längtar jag mycket till januari och det första mötet mellan Vendela och Lillebror :) Dock tycker jag att det är såååå mycket svårare med pojknamn än med flicknamn... Jag har dock ett favoritnamn som jag ska försöka övertala Micke till men vi får se hur det går ;) önska mig lycka till!




^Idag är jag faktiskt halvvägs i graviditet, även om de 12 första veckorna smög fram så har graviditeten i sin helhet gått väldigt fort, hoppas den sista halvan gör det också :)^


^Vendela har ritat mig med lillebror i magen ;) cirkeln vid munnen är "mamma mage bebis" som Vendela säger <3 p="">

Jag ska försöka bli lite bättre på att uppdatera bloggen nu och hålla den uppdaterad med graviditeten får det är så kul att ha att gå tillbaka till sen när den över :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar