torsdag 7 mars 2019

Redo för solen...

I veckan provade Vendela sin fina uv-dräkt med babblarna. Hon tyckte verkligen om den och skorna var också roliga att både gå i och känna på ;) haha. Hon ville inte ta av den när hon skulle sova så fick "muta" henne med Greta Gris pyjamasen och då gick det an.. Haha sötaste ungen!! Så nu är hon taggad och redo för solsemester på Rhodos :)


^Jag skulle försöka få henne att skratta så då gjorde jag som Vendela gör på bilden, hon härmade mig istället när kortet togs ;P ^


Igår när vi var och handlade fick Vendela sitta i båten som hon ALLTID vill göra när vi handlat. Denna gång satte jag i en peng så att hon fick åka lite och hon tyckte det var kul och blev ledsen när den tog slut :P haha. Till sist fick jag ut henne ur den och kunde åka hemåt. Igår fyllde jag ju faktiskt år så jag lagade tacos och bjöd Johan, Sandra och Alexander på middag. Till efterrätt åt vi en supergod semmeltårta :)


^Vendela är faktiskt ganska kreativ av sig, kolla så fint hon hade satt upp bostäderna, de satt ännu finare först men hon hann förstöra lite innan kortet togs :P ^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar