söndag 18 november 2018

Fiskehelg och sooooool!

Igår var vi ute och fiskade tillsammans med några vänner. Det var en supermysig dag och ALLA fick fisk :) Jag trodde jag skulle bli utan men precis innan vi skulle ta upp våra spön så hade jag fisk på! Så glad jag blev för det var länge sen jag fick en fisk :P haha. Jag provade också på att fiska med Mickes flugspö lite och det gick faktiskt bättre än förväntat! Johan, Sandra och Alexander var med och Vendela och Alexander busade och innan vi skulle köra hem så rymde dem och sprang iväg från oss. De vågade gå riktigt långt och de skrattade och hade så roligt. På kvällen sen köpte vi med pizza och hade lite lördagsmys hos Johan och Sandra och Vendela och Alexander busade och höll låda :)





^Jag och min fina regnbåge ;)^

^Busungar på vift^

Idag när jag vaknade sken soooooooolen :) men Jag och Vendela åkte till Bergvik en sväng för att köpa packpapper och lite julklappar. Vi hittade det vi skulle och jag fyndade också en fin höst/vår jacka för endast 200kr på H&M. Jag är sååå nöjd :)  och när vi kom hem packade jag de första flyttlådorna. Guuuuuuuuuud vad jag längtar nu alltså! Kan det inte bara bli den 14 dec nu!!!!!! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar