måndag 20 oktober 2014

Vart har denna månad tagit vägen?

Shit alltså vad fort tiden går! Den bara flyger förbi och samtidigt som jag tycker det är lite skönt, blir jag också stressad över det. Var tar tiden vägen? Snart är oktober slut. Har mycket jag vill hinna på jobb innan jul samtidigt som jag ser framemot vårterminen och ljusare tider igen ;)

Det har dock inte hänt så mycket spännande i mitt liv förutom denna helgen. Helgen som precis passerat har varit härlig och vi har haft besök av syrran och hennes familj här i Växjö. Lilla Ellen är ju bara för underbar och hon "pratar" och sprattlar och vill "stå" upp hela tiden. Det har varit tråkigt väder så vi har varit på Samarkand en sväng och fikat i stan. vi passade också på att bada lite i poolen.

Tack kära syster och Andy och Ellen för en ljuvlig helg :)



Måste ju också berätta, (lite för att sporra mig själv), jag har ju gått med i Vikt Väktarna och har varit med i en vecka. Var på vägning idag och jag hade gått ner 2kg! Inte illa och jag är stolt över mig själv. Tror dock inte det kommer bli lika mycket nästa vecka men hoppas på ca 0,5 kg iaf ;) Jag kör på så kommer det nog gå fint! Det bästa är att jag tycker ändå inte att jag offrat så mycket utan jag har ändå kunnat unna mig lite gott och så :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar