söndag 7 september 2014

Lugn och skön helg!

Förra helgen var jag helt slut efter en veckas jobb och mådde inte alls bra så jag deckade kl 20.00 och sov till kl 10.30 dagen efter. Jag behövde nog det för efter det mådde jag mkt bättre! Vi var på Mio och kollade tv möbler och vi hittade en som vi tyckte mycket om! Den kommer nog i mitten på nästa vecka. Såhär ser den ut:

Denna helg har också varit lugn och igår besökte vi matmässan i stan och sedan åkte vi till samarkand och shoppade lite. Det slutade med att vi kom hem med vars ett par nya skridskor, en hockeyklubba, puckar och jag även två linnen :) så nu är vintern räddad! Hoppas den blir kall och mycket snö ;) 


I freddags kom Micke hem med fjärde säsongen av The Walking Dead! Så vi har även roat oss med den i helgen... Den tog tyvärr slut alldeles för snabbt och nu väntar ca ett års väntan igen :( älskar den serien! Lätt den bästa som finns!



I morgon är det dags för en ny jobbvecka och nya utmaningar väntar :) veckorna bara swishar förbi så ska försöka ta vara på dagarna :) nu kallar sängen! Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar