tisdag 28 januari 2014

WIHOO!!!

Idag fick jag det glädjande beskedet att mitt examensarbete är GODKÄNT!! Så j*vla skönt!! Idag har jag fyllt i och skickat iväg det för publicering i DIVA (stället där vi publicerar våra uppsatser på Linnéuniversitetet). Nu är det bara att invänta att publiceringen ska gå igenom och att få in betyget på Ladok. Sedan ska det sökas examensbevis ;)

Jag är så stolt över mig själv. Tyckte det var skitjobbigt att skriva det när jag gjorde det, men såhär i efterhand känns det som att det inte var så jobbigt ändå ;) haha Är glad att jag skrev själv iaf och det var skönt att jag inte fick så mycket att ändra efter opponeringen ;)


Nu kan jag snart släppa skolan helt och bara koncentrera mig på jobbet och att jobba hårt så att jag blir en toppenbra lärare vilket är mitt mål! Jag känner att jag har lite att jobba på, men det går framåt sakta men säkert ;) Och det bästa sättet att lära sig är att vara ute i "verkligheten". Trivs så himla bra på Bäckaslöv också och hoppas på en ljus framtid :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar