måndag 7 oktober 2013

Godkänd!

Wihoo! Jag fick godkänt på den sista salstentan på hela denna utbildning! Känns underbart och nu är det bara 3 "ynka" inlämningar kvar innan jag tar min examen :) kan inte fatta det! Men gud så skönt det ska bli att slippa allt plugg och börja arbeta och tjäna pengar :)

Idag påbörjade jag min andra VFU vecka.  Det blir roligare och roligare för varje dag och jag trivs super på östra lugnets skola :) hade verkligen vart en dröm att få jobb där sedan!

Jag är inte riktigt lika trött idag heller som jag var när jag kom hem från VFU:n förra veckan. Jag antar att man vänjer sig... :)

Men nu blir det att hoppa in i duschen och sedan krypa till sänga :)

Har tagit lite bilder på min VFU för att komma ihåg och få idéer för framtiden...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar