lördag 7 juli 2012

Under all kritik...

Jag vet att mitt bloggande är under all kritik. Har dröjt alldeles för länge sedan sist men jag har ju inget roligt att berätta eller visa. Sommar brukar ju innebära ledighet och en massa spännande utflykter, men denna sommar och sedan förhoppningsvis endast en sommar till är det bara jobb som gäller för mig. Måste ju jobba så mkt som möjligt så att jag får en bra peng att stoppa undan till vår fina lägenhet. Jobbar bara 50% på bolaget men än så länge har jag fått mer timmar varje vecka. Två dagar har jag dessutom blivit "utlånad" till Ängelholmsbutiken och Åstorpsbutiken vilket jag tycker är kul :) Alltid roligt att se vilka som jobbar där och vad det finns för folk och så :) Dock är det skönt att jag har Höganäs som "min" biutik eftersom jag INTE saknar pendlandet... Innan har jag ju jobbat på Gina Tricot i Helsingborg vilket innebär ca 40 min pendlande enkel väg... Saknar doch Gina lite och särskilt de fina tjejerna som jobbar där :)

I morgon är jag ledig och det ska bli fint väder, så då tänkte jag och Micke bege oss till Nimis. Jag har bott i skåne nu sedan 2004 och har aldrig besökt det. Så nu tycker jag verkligen att det är på tiden. Får se om det är så jobbigt att ta sig dit som mamma och pappa påstår... :)

I morgon kommer bilder från vår utflykt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar