lördag 20 augusti 2011

USA, here we come!!

USA!!




I morgon (eller rättare sagt inatt) kl 03.40 drar jag och min älskling till USA!!! Det ska bli så kul och spännande med denna resa och att få göra den med min pojkvän är underbart!


Igår var sista dagen på jobbet för denna sommar och det var med blandade känslor jag sa hejdå till mina fina kollegor. Kommer sakna Gina på Kullagatan och gänget som gör ett fantastiskt jobb där!


Nu väntas resan och sedan blir det att återgå till vardagen med plugg och fest uppe i Växjö :)


För att bli fin inför resan har jag färgat mitt hår vilket verkligen var på tiden och jag har även gjort fina naglar hos Aleks. Hon är så duktig och jag blev sååå nöjd!! Såhär fina blev dem:

Nu myser jag och Micke och kollar tv. Syrran är också här för det är hon som fått "äran" att skjutsa oss till båten som vi ska ta för att komma till Kastrup mitt i natten :)

Vi hörs när jag kommer hem från USA!
Jag ska ta mkt bilder som jag lägger upp sen :)

1 kommentar:

  1. Jag är mycket avis på er!! Vill också till USA igen :-( Ta nu vara på tiden och varandra, njut av semester, det har du förtjänat! Puss (ps det var på semestern jag blev gravid hahah) // Jenny

    SvaraRadera