söndag 22 november 2009

Ännu en vecka slut...

Tiden går så fruktansvärt fort, alldeles för fort :/ Vill inte att denna terminen ska vara slut, för finns människor som ska flytta hem då som jag vill ska stanna!!!!!!!! Tråkigt att vissa drar nu då man lärt känna varandra. Men har ju i alla fall Morgan och Christian en termin till!


Snart är det jul med. Då måste man köpa julklappar, men för vilka pengar då? haha. Får bli billiga klappar nu då ma är fattig student, men som man säger, det är ju tanken som räknas :)



Den kommande veckan blir det en hel del plugg med vårt grupparbete som vi håller på med nu. Det är ganska roligt faktiskt, bara vi blir klara i tid, lite orolig är jag allt, men det fixar vi. Det måste vi ju göra helt enkelt :P

Nästa helg flyttar jag med. Då separerar jag och Angeline :P hihi. Får en egen lägenhet och jag ska erkänna att det ska bli rätt skönt :) Man kan ta hem folk utan att fråga osv :) Men annars har det funkat super bra att bo med Angeline, mycket härlig tjej :) Vi kommer ju klart fortsätta träffas, hon bor ju bara på våningen över mig :) hehe. Så flyttlasset går på lördag, då kommer flyttgubbarna (Mamma, Pappa och Lady) och hjälper till. Ladys uppgift blir att flytta skorna, det vet vi att hon är bra på ;)

Ska som sagt bli spännande med eget och jag fixar bilder på lägenheten så fort jag kommit i ordning så ni får se hur fin den blev, med nya soffan och allt :)



Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar